• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Aqua Terra Goodplanet titan 38.5 Pb 13/6

Pesve

Basic
2-Faktor
Pris
46000 Pb 44000
Returpolicy
Ingen retur vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes, En mycket fin Omega Aqua Terra Goodplanet i Titan 38.5mm. Vit urtavla med blåa visare och index, perfekt sommarklocka!

Klockan är i bra skick, det finns "hairlines" på polerade ytor. Inga större revor eller jack.
Den är servad 2022 och håller tiden mycket bra (Se kvitto i bilder)
Den kommer med cert mm. Boxen är utbytt av tidigare ägare mot en annan original Omega box.
Den vita ytterkartongen har ett litet skav i ett av hörnen.
Länken är anpassad till en 18cm handled och det finns en halvlänk till. (Det går att köpa till länkbitar men de är ganska dyra).

Klockan ingick i en bytesaffär som jag har gjort med annan forummedlem.

Ref. 231.90.39.21.04.001

Ser helst en F2F affär. Jag kan mötas upp i Halland, Göteborg och Borås.

Min GG tråd: https://klocksnack.se/threads/pesve.152118/

Jag kan tänka mig ett byte mot en Omega Seamaster med ceramic bezel, helst med grå urtavla ( 210.30.42.20.06.001)

Jag skickar gärna fler bilder eller ytterligare information.

IMG_2080.jpeg

IMG_2089.jpeg

IMG_2091.jpeg

IMG_1522.jpeg

IMG_2081.jpeg

IMG_2084.jpeg

Min GG tråd: https://klocksnack.se/threads/pesve.152118/

/Tack KS för annonsplats!!

Tillbaka
Topp