• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes/Bytes Omega AT 38.5MM "Skyfall"

Apansson

Torpare
Goddag.
Har insett att jag behöver en AT 38.5mm med den blå skyfall-tavlan. Referensen är 231.10.39.21.03.001. Jag söker alltså den gamla modellen, ej Master-coaxial, jag vill ha ramen runt datumet efter att ha sett båda sida vid sida. Söker enbart fullset, och den får ej vara äldre än 2013.

Vad har jag att erbjuda då?
Jo, en Omega Planet Ocean, 42mm med cal 8500, orange bezel. Den är i toppskick samt fullset, uttagen i Stockholm i september 2013. Några hairlines på clasp och länk finns naturligtvis. Alla länkbitar+en extra halvlänkbit är med. Bilder och närbilder kan ordnas vid intresse - du ber om vad du vill se och jag fotar åt dig.
Talar alltså om ett rakt byte - jag orkar inte hålla på att knussla med enstaka småpengar hit eller dit.

Om du endast vill ha pengar för din AT skyfall så är jag intresserad förutsatt att du har tid, i sådana fall behöver jag lite tid på mig att sälja PO'n, den bör ju inte vara hur svårsåld som helst idag. Skicka iväg ett PM om du har en till salu - jag är säker på att vi kan komma överens.

Jag har några referenser som köpare här på forumet. Affär sker endast f2f i Stockholms innerstad.

Väl mött!

Tillbaka
Topp