• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega AW på Krons - 25/10

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Välkommen på Omega AW hos Krons.

Claes Nilsson från Omega finns på plats för att visa nyheter och det bjuds på dryck samt tilltugg.
Ingen föranmälan krävs!



Omega_Cocktail_Krons_3.jpg
 
Senast ändrad:

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Är det öppet eller ska man anmäla sig? Gör så isåfall.

Edit - såg att man inte behöver anmäla sig nu.
 
Senast ändrad:

ironcastle

Patek
2-Faktor
Ni som ev är där: ni kan väl ställa frågan när de gör en reissue på den bästa av seamasterklockorna; 2254-modellen.
När den kommer tror jag det kommer att rycka i många köptarmar.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Verkar vara en helt öppen inbjudan som även Krons själva går ut med - lär vara ordentligt med folk i den lilla butiken.
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Tyckte inte alls det var något speciellt, kom mot slutet och tyckte då personalen inte var särskilt brydd och det var inget utöver det vanliga riktigt, men kanske var jag som kom sent och så vad vet jag.

Förresten, hur fan kan de ställa ut en sånhär dyr och fin klocka med något dåligt plastöverdrag och en halvsmutsig tejpbit?(sista bilden)
9F4B05DE-36B9-4C6F-9302-B7810C5093E6.png
4A50A826-578B-4F78-9BB2-2B973C299BEE.jpeg
93BE34AD-D256-4385-A707-BD4041BA4A8A.png
 

Divemaster

Cartier
Tyckte inte alls det var något speciellt, kom mot slutet och tyckte då personalen inte var särskilt brydd och det var inget utöver det vanliga riktigt, men kanske var jag som kom sent och så vad vet jag.

Förresten, hur fan kan de ställa ut en sånhär dyr och fin klocka med något dåligt plastöverdrag och en halvsmutsig tejpbit?(sista bilden)
9F4B05DE-36B9-4C6F-9302-B7810C5093E6.png
4A50A826-578B-4F78-9BB2-2B973C299BEE.jpeg
93BE34AD-D256-4385-A707-BD4041BA4A8A.png
Haha trots tejpen blev jag sugen på o köpa den
 

Bottega

Cartier
Hej!

Jag och en kollega passade på och gå förbi Nymans ca. 20-25 minuter innan de stängde. Bra bemötande, vi fick känna på Speedmaster och givetvis nya SMPc, den helsvarta med gummi var fantastisk fin. Tackar för ett väldigt trevligt event, hoppas få komma tillbaka inom kort.

Tycker Krons ur håller för övrigt en mycket hög standard jämfört med andra Rolex AD's i stan.
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
9290154E-3CF6-46C7-A86E-0787AD1DB0E5.jpeg
Trevligt event, trots mitt korta besök så fick jag ett varmt välkomnade av en väldigt trevlig Omega representant. Däremot så fick jag väldigt onda blickar från väktarna samt någon ur Krons personal när jag klev in genom entrén. Varför? Ingen aning. Men det ignorerade jag bara. Fick iaf se fina klockor och fastnade för dessa tre (Seamastern har jag beställt).
 
Topp