• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Bullhead eller Omega Bu

Xalle

Audemars
2-Faktor
0303e94aca9439f04c1e04b6c14aa57a.jpg

Omega-Seamaster-Bullhead.jpg
Finns det något intresse för Omega klassiska Bullhead med anor 1969. Men sedmera i ny produktion
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Denna tråden blev visst Bullshit har fått en låne mobil med android som inte är mina starka sida... jag tänkte mest om detta var en populär modell för jag har aldrig sett en. Och sorry för en slarvig tråd :(
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Med tanke på den nya LE Rio 2016.
Dvs den blåa som är 43x43mm. Är den oxfilé eller Bullshit ;)
 
Senast ändrad:

Alarik

Audemars
2-Faktor
Jag tycker att den är gräslig. Sedan är jag ju inte något större fan av just Omega så det bidrar självklart också. Men jag kan inte för min värld förstå prissättningen på den.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Denna tråden blev visst Bullshit har fått en låne mobil med android som inte är mina starka sida... jag tänkte mest om detta var en populär modell för jag har aldrig sett en. Och sorry för en slarvig tråd :(
Du är förlåten så länge du köper alla tre och gör en korrekt paketöppning ;)
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Omega har gjort otroligt många reissues av klassiska modeller. Bullhead borde man inte gjort en reissue av..
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Personligen hade jag inte tackat nej till en Citizen Bullhead!
SilverChallengeTimer.jpg
 

Bilagor

  • SilverChallengeTimer.jpg
    SilverChallengeTimer.jpg
    43.9 KB · Visningar: 11

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker "bullheads" är rätt coola men då ska det vara originalen och går nog hellre på en citizen istället för omegan. Omega har många coolare modeller som jag hellre satsar på
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Undrar hur många omega lyckas kränga av dem där? Även om folk tycker dem är coola är det ändå ett stort steg att köpa en. Skulle gissa att återförsäljarna inte är överförtjusta i dem, risk för att dem blir ordentliga hyllvärmare...
 
D

Deleted member 8389

Guest
I min samling ingår det en Bullhead från den ganska ovanliga tillverkaren Zeno Watches. Gillar den starkt och använder den mer än gärna till vardags eller fest.
image.jpg
 
Topp