• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Bullhead?

Mr.Chang

Audemars
Här kommer stulen bild!Hiss eller diss?
03BloML.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Skön på sitt sätt, men bort med den inre vridringen, tycker jag. Renodla och nyttja designen. Blir lite spektakel över det hela nu, med två kronor.
 

Fiffi

Omega
2-Faktor
Hiss, en riktig pärla!!

Prissättningen kändes lite massiv bara, för de pengarna finns det en del att festa loss på, både nytt och vintage.
 

Johan M

Cartier
Ja den är snygg och färgerna känns fräscha, även om kronan där nere gör valet av läder lite problematiskt. Jag gillar de här retro-flörtarna som t ex Tudors som också visades i Basel.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
As-cool, ju!

Men jag antar (utan att ha kollat priset) att man kan hitta en liknande vintage för ungefär samma peng som en ny, å då är ju valet inte så svårt...
 

Boris Balkan

Fark you!
Uuurk. Efter att ha porrsurfat hårt på AT Skyfall i ett par dagar så blir kontrasten mellan perfektion och den där saken nästan olidlig... :D
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag gillar den.
Det hade varit kul att se retrodoftande design utan historisk förankring. Nåt helt nytt bara sådär.
 

Icaras

Rolex
Hade den varit tillverkad för 40 år sedan hade den varit häftig. Att släppa den 2013 känns meeh...
Finns mycket annat kul i den prisklassen
 
Topp