- Pris
- 11500
- Returpolicy
- Inom 48h på köparens bekostnad
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena!
Säljer en Omega Constellation med en C-Shape boett.
Sänkt från 15000 :- till 11500 :-.
Mäter 35 mm och inuti sitter Cal. 1021.
Har allt som man vill ha till ett rimligt pris: Guld, automatisk och ett arv från Gerald Genta.
Försökt få med skicket så gott det går på bilderna. Är en lite djupare repa mellan bandhornen men i övrigt så är den i ett mycket bra skick för sin ålder.
Haft på mig den senaste dagarna och har inte märkt någon tidsavvikelse.
Sitter på ett blått Hirsch band som jag otåligt klippte i, orkade inte skicka tillbaka. Till nästa ägare så är det 18 mm mellan bandhornen FYI... Låter det sitta på hursomhelst.
Enbart swish, förskottsbetalning innan det skickas, jag bjussar på frakt, F2F möjligt i Öresundsregionen.
Har en del utlåtande i min goodguy tråd.
Kram,
Hillarn
Säljer en Omega Constellation med en C-Shape boett.
Sänkt från 15000 :- till 11500 :-.
Mäter 35 mm och inuti sitter Cal. 1021.
Har allt som man vill ha till ett rimligt pris: Guld, automatisk och ett arv från Gerald Genta.
Försökt få med skicket så gott det går på bilderna. Är en lite djupare repa mellan bandhornen men i övrigt så är den i ett mycket bra skick för sin ålder.
Haft på mig den senaste dagarna och har inte märkt någon tidsavvikelse.
Sitter på ett blått Hirsch band som jag otåligt klippte i, orkade inte skicka tillbaka. Till nästa ägare så är det 18 mm mellan bandhornen FYI... Låter det sitta på hursomhelst.
Enbart swish, förskottsbetalning innan det skickas, jag bjussar på frakt, F2F möjligt i Öresundsregionen.
Har en del utlåtande i min goodguy tråd.
Kram,
Hillarn
Senast ändrad: