• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega constellation owl (går ej)

5UPR0

Basic
2-Faktor
Pris
3000
Returpolicy
Nej, men jag välkomnar frågor och skickar gärna fler bilder
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpte denna fina klocka i förhoppningen att kunna lämna in den hos Omega för service. Quoten jag fick från Omega-återförsäljare var 350 SEK bara för att kolla på klockan, vilket avskräckte mig. Nu får den vandra vidare till någon annan.

Klockan tickar alltså ej. Det går att ställa tid, dag och datum utan problem men när man sedan trycker in kronan händer inget. Best case behöver den bara nytt batteri men jag vågar inte lämna garantier. Säljer som reparationsobjekt.

Länken är oerhört bekväm och kommer med flera extra bitar, både halflinks och vanliga. På två länkar saknas en liten metallbit (se bilder) och pinnarna hade nog kunnat bytas ut för att tighta till länken lite.

Boetten är repig men på ett "jämt" sätt. Försökt fånga detta på bild. Glaset repfritt. Tavlan är fin. En av "krokarna" på sidan har lite giv, enligt Omega-återförsäljare behöver den skruvas åt inifrån.

Kommer med en låda, vet ej om det är original. Inga papper.

Tänker mig att 3000 kan vara vettigt? Öppen för prisförhandlingar och byten, i så fall gärna CWC eller coola kvartsare

F2f i Gbg eller valfri frakt

1000018607.jpg

Bilagor

• 1000018611.jpg
    1000018611.jpg
    716.8 KB · Visningar: 2
  • 1000018610.jpg
    1000018610.jpg
    908 KB · Visningar: 1
  • 1000018609.jpg
    1000018609.jpg
    664.8 KB · Visningar: 2