• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega damur vintage liten

Mattan

Silver
Pris
1000
Returpolicy
24h om ej äkta omega, annars ingen.
Bilder Skickat
  1. Ja
En liten mysig specialare som jag ärvt från en äldre släkting. Vet inget om den mer än att hon haft den i sin ägo i många år. storleken på boetten är nätta 18mm utan krona.

Armbandet är av expanderande typ.

Den är manuell med lätt uppvridning och verkar hålla tiden riktigt bra, dock har jag ingen koll på servicehistorik så den kan säkert behöva en översyn. Jag vet inte hur den ser ut inuti då jag inte vågar ge mig på bakboetten. rädd att skada den, amatör som jag är.
Jag har ingen anledning att tro att det inte är en äkta omega då allt ser bra ut i mina ögon, märkt krona och applicerad logo på tavlan.

Skicket är visuellt mkt bra, några små swirls och någon liten repa på glaset men annars väldigt fin. vVet heller inte vad det är för material i boett, baksidan är iaf stål.

Har ingen bra koll på prisbild men kikar man runt lite på nätet verkar de flesta omega i denna storlek ligga på mer än vad jag satt. Kan såklart diskuteras.

Säljes as-is, men självklart får köparen kika på den och om man vill öppna den och kolla på verket för att försäkra som att det är en äkta Omega, så 24h retur om ej äkta omega, behöver man mer tid för undersökning kan detta givetvis diskuteras.
445FCC97-A339-4696-8E75-979693DF9E29.jpeg
4EC14663-FA9D-4CA9-8D1A-7386DC0AFB02.jpeg
DCDD02B0-5471-4EB8-983F-0692DF01A9B0.jpeg
A5F66A4B-C873-4560-99C4-C7FF572381D0.jpeg
45A34988-DF0B-4380-97D2-EEF5A986C257.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp