• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega De Ville Prestige

Pris
12k
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej på er !

Min fru använder knappt sin Omega De Ville Prestige och har nu fastnat för en annan klocka, så därför säljer jag nu denna fina 424.10.37.20.01.001 med svart tavla och i unisexstorlek 36,8mm. Kaliber 2500. Klockan är uttagen i Dubai år 2014 och använd sporadiskt av frugan sedan dess i samband med högtider som bröllop etc. Hon har inte använt den dagligen, jag skulle uppskatta att den sammantaget tillbringat 20-30 dagar på hennes handled. Tidshållningen är fin (inom ramarna för COSC) och skicket utomordentligt; några små, knappt synliga hairlines på boetten är ju oundvikliga men inga dings eller dylikt. Den är aldrig servad och med tanke på den sparsamma användningen klarar den nog några år till utan det.

Klockan levereras med cert och pictogramskort samt med både band (ej original) och länk. Levereras med innerbox men inte ytterbox. Tyvärr hittar jag inte de extra länkbitarna; länken är inställd efter min frus handled (se bild).

Skickas med försäkrad försändelse efter betalning till bankkonto eller via swish. Går också utmärkt med F2F i Växjö med omnejd.
26133AEF-0EF5-4DC5-9430-65E980BD13CC.jpeg
2DF0F125-5647-42EB-993A-D03D0CAEB9A0.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp