• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega diver 300m Sverige?

Kuno

Basic
Hej!

Går denna klocka att köpa någonstans i Sverige? Jag har sökt men inte hittat någon återförsäljare som har den. Men ni har ju full koll, så, finns den att köpa i Sverige?
se-diver300m-21032422006001-vuec-large_1.jpg

Det är svårt att säga på rak arm, utan att ha hört med en specifik butik, om den finns på lager. Det är väldigt svårt för en butik att tillhandahålla samtliga referenser ur Omegas breda sortiment.
Mitt förslag är att du ringer till närmsta butik och frågar! :)

Antar att du menar någonstans uppe i norr då du verkar vara bosatt där ;) Hör med Fritz Olsson i Luleå, vet att dom var Omega ad innan alla småstäder tappade sin ad status. dom kanske kan fixa fram någon om du nu vill köpa från butik. Vet att när jag bodde där uppe så kunde Boströms Ur & Guld ta hem breitling :)

Annars är närmsta Omega AD i Finland alternativt Sundsvall om du nu inte kan tänka dig flyga ner till schtorschtan! :D

Tillbaka
Topp