- Pris
- 8000
- Returpolicy
- vid överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Dags för dessa två klockor att vandra vidare. Byten kan vara intressant, framförallt Oris.
Först ut är en Omega Dynamic III. Går mycket bra, är servad 2019. Tyvärr finns det lite märken i antireflexbehandlingen på undersidan. Inget som stört mig personligen men värt att nämna.
Kommer på att sailstrap från Zuludiver tillsammans med ett Omega serviceetui. Har även en passande länk (ej original) som jag skickar med.
Pris 8000:-
Heuer såld
Nästa klocka är en Heuer 980.006 jag nyligen köpte här på forumet. Klockan ska nyligen ha blivit servad och fått nytt glas och nya packningar. De utbytta delarna finns kvar.
Går som en kvarts ska. Kommer på en jubileelänk. Pris 7200.
Stort tack till KS för annonsplats samt ett fantastiskt forum!
Dags för dessa två klockor att vandra vidare. Byten kan vara intressant, framförallt Oris.
Först ut är en Omega Dynamic III. Går mycket bra, är servad 2019. Tyvärr finns det lite märken i antireflexbehandlingen på undersidan. Inget som stört mig personligen men värt att nämna.
Kommer på att sailstrap från Zuludiver tillsammans med ett Omega serviceetui. Har även en passande länk (ej original) som jag skickar med.
Pris 8000:-

Heuer såld
Går som en kvarts ska. Kommer på en jubileelänk. Pris 7200.

Stort tack till KS för annonsplats samt ett fantastiskt forum!
Senast ändrad: