• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Electronic F300hz Geneve Chronometer guld/stål 70-tal MINT

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Pris
7500sek
Returpolicy
Inga returer, klockan är som beskriven
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej allihopa!

Har googlat och snackat runt ang just denna klocka till förbannelse utan resultat. Har inte heller velat öppna den så jag kan inte referensnumret, om du kan referensnumret så får du gärna pm:a mig!

Det vi ser på är i alla fall en Omega Electronic F300hz Geneve Chronometer, guldplätterad med stålbaklock.

IMG_3343.JPG


Vad jag vet är att detta är en ovanlig version av Omegas stämgafflar från 70-talet, och den är i superbt skick. Näst intill oanvänd vilken ni ser på bilderna.
IMG_3114.JPG

Mått:

37x37 och bärs mycket mycket större som ni ser på bild.
Toppkantlugg-nederkant lugg lodrätt, så mäter den 44mm vilket bjässar på den ordentligt.
20mm mellan luggarna.

IMG_3346.JPG

IMG_3345.JPG
IMG_3346.JPG
IMG_3347.JPG
IMG_3348.JPG
IMG_3349.JPG
IMG_3350.JPG

IMG_3352.JPG


Stämgaffeln surrar på med nytt batteri, smackat på ett nytt grönt mocka som jag tycker är fräckt med Omega-spänne i guld. Om du skulle vilja ha den på svart Hirsch ist så går det utmärkt, skickar med båda.

IMG_3111.JPG
IMG_3112.JPG
IMG_3113.JPG
IMG_3115.JPG

Notera gravyr i baklock "Bob Harvey Thanks Oasis 1980" -ingen aning vad det betyder.
IMG_3116.JPG


Min handled är 18cm blankt

IMG_3342.JPG



Priset är 7500kr och då ingår försäkrad frakt.

Jag tar inga byten på denna, kan ta ett rimligt bud.
Jag gör ogärna F2F-affärer om du inte har två olika referenser från kända säljare på forumet.
Jag tar inga returer, klockan är i det skick jag beskriver den.

Referenser finns

Hör av dig vid ev frågor eller om du är sugen.

Allt gott,
A
 

Bilagor

  • IMG_3351.JPG
    IMG_3351.JPG
    107.8 KB · Visningar: 2
Topp