• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega eller Breitling

Alpha

Omega
Är vi säkra på att TS menar SMP och inte seamaster 300?
Om det är den här du menar så vinner den varje dag i veckan.... Tycker jag. (Lånad bild)



http://m.omegawatches.com/collection/seamaster/seamaster-300/master-co-axial-41-mm/23330412101001
image.jpg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Måste nog säga att Omega drar det längre stråt. Absolut så står en Navitimer och en Steelfisch på inköpslistan, men just nu är omega efter traktat.
 

Doncorleone

Cartier
Har själv köpt en blå SMP med keramisk vridri och kan efter två månader inte sluta beundra den. Håller tiden sjukt bra och är bekväm att bära! Har bara positiva saker att säga om den.

Tycker att Breitlingen såg jävligt ball ut!
 
Hade själv den svart SMP:n med svart bezel nyligen, själva klockan är sjukt fin men jag blev aldrig riktigt kompis med länken, den sitter sjukt bra men jag gillar inte hur den ser ut
 

Doncorleone

Cartier
Va
Hade själv den svart SMP:n med svart bezel nyligen, själva klockan är sjukt fin men jag blev aldrig riktigt kompis med länken, den sitter sjukt bra men jag gillar inte hur den ser ut

Vad är det du inte gillar med den? Själv skulle jag föredra om de länkarna som är polerade var borstade som de övriga länkbitarn är. Skulle vart mycket snyggare och ge klockan mer toolighet, då det ändå är en dykare, imho.
 
Va

Vad är det du inte gillar med den? Själv skulle jag föredra om de länkarna som är polerade var borstade som de övriga länkbitarn är. Skulle vart mycket snyggare och ge klockan mer toolighet, då det ändå är en dykare, imho.


Själva utseendet på hur den typ är flätad eller vad man ska säga, men det är en smaksak! Jag älskar t.ex meshet till SOH som jag vet många inte gillar! Får en 42 med grön bezel imorgon
 
Topp