Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant.. ska åka och testa i butik så kanske valet är självklart efter detGick själv nyss igenom samma beslut som du går igenom nu, men för mig sluta det med att jag köpte en Tudor. Men i slut änden handlar det om vilken som känns bäst i ditt hjärta och inte vad Ks tycker.
Menar du tudorn då antar jag?Tyvärr är sanningen den att den där rolexhomagen gör sig bättre på bild än på handleden.
När du testar så testa även Tudor58 om de har den inne för den är lite mindre på 39mm och tunnare, så sitter bättre på de flesta. Tänk även på att Tudor innan 2016 hade ETA verk och även då va tunnare en nya Tudor BB. Men du kanske vill ha den gröna bezel och då är det bara den den vanliga Tudor BB som finns med det alternativet.Sant.. ska åka och testa i butik så kanske valet är självklart efter det
Okej, nej det behöver inte vara den gröna tudorn utan det är viktigare att den sitter och känns bra.När du testar så testa även Tudor58 om de har den inne för den är lite mindre på 39mm och tunnare, så sitter bättre på de flesta. Tänk även på att Tudor innan 2016 hade ETA verk och även då va tunnare en nya Tudor BB. Men du kanske vill ha den gröna bezel och då är det bara den den vanliga Tudor BB som finns med det alternativet.
PrecisMenar du tudorn då antar jag?
Okej, men då utan att veta vad du har för budget och om du vill ha ny eller begagnad så skulle min personliga åsikt vara en BB58 (men de finns bara som nya) som första val, annars skulle jag köra på en begagnad BB innan 2016 så du får ETA verket, för tycker nya BB med inhouse verket är för tjock. Men det är mina personliga åsikter och vill även säga att jag är väldigt insnöad på Tudor just nu så jag är lite opartisk.Okej, nej det behöver inte vara den gröna tudorn utan det är viktigare att den sitter och känns bra.
Tudor. Men om du gillar retro (Tudor) och dressy (Omegan) så kan jag rekomendera en klocka som kombinerar bägge enligt mig. En Breitling Superocean II Heritage 42 med mesh-länken.![]()
Har du bilder så dela gärnaDet var precis av den anledningen jag slog till på’n för knappt en månad sedan. Och så med Rolex-ursäkta: Tudor-urverk. Kan inte bli bättre.
Har du bilder så dela gärna![]()