- Pris
- 14000
- Returpolicy
- Helst F2F, men självklart löser vi retur om nåt behöver skickas
Tänkte kolla intresse för min Equinoxe. Detta är den andra jag har i min ägo av denna sjukt balla klocka. Tillverkades endast 1981 och var en dyrgrip. Denna är helt i stål, vilket är den snyggaste av varianterna. 42 år gammal medför lite repor på länk och glas, men inget som stör och som dessutom är svårfotade. Lyset funkar inte på den, vilket är ovanligt att det gör. Annars är den i fint bruksskick. Har extra länkbitar till den som jag tror gör den komplett.
Kan ev tänka mig byte mot SS Skydiver, Casio Mrg el annat som jag inte kommer på! Kom med förslag.
Pris: 14000:- Dom är inte till salu jätteofta, finns en trasig på Chrono24 för 10’. Dom som legat där tidigare i år har varit annonserade för bra mkt mer, men inget säger att dom sålts för det. Dom som sålts här speglar väl vad jag vill ha.
Hör av er med frågor el funderingar.
J
J
Kan ev tänka mig byte mot SS Skydiver, Casio Mrg el annat som jag inte kommer på! Kom med förslag.
Pris: 14000:- Dom är inte till salu jätteofta, finns en trasig på Chrono24 för 10’. Dom som legat där tidigare i år har varit annonserade för bra mkt mer, men inget säger att dom sålts för det. Dom som sålts här speglar väl vad jag vill ha.
Hör av er med frågor el funderingar.
J
J