- Pris
- 7000kr
- Returpolicy
- Inom två dygn av vilken anledning som helst - du står för returfrakt och att klockan kommer tillbaka i samma skick.
- Bilder Skickat
- Ja
Nu blir det krispigt!
Köptes NOS men eftersom jag använt den en handfull gånger sedan dess så kändes det krystat att fortsätta kalla den för detta. Men tänk - då tar jag rygg på Insta-handlarna och deras favorituttryck: LNOS.
Äh, krystade beteckningar aside - kika på bilderna så ser ni vad som säljs.
Denna referens kom både med Seamaster-märkt tavla och, som här, utan.
Utan att ha gjort några enorma efterforskningar så hade jag sagt att denna grå tavla är långt mer ovanlig än den vita - och kanske framförallt den blå.
Mäter 36 mm exkl. krona.
Kommer på originalband med originalspänne. Skick som nytt, givetvis.
Då den inte fungerade när jag fick hem den så har den varit en vända i England, hos Paul på Electric Watches. Efter detta håller den både tid och "hummar" så härligt.
Needless to say - signerad krona och glas.
Drivs av ett cal. 1250 (ESA 9162).
F2F: Malmö/Lund-ish
Retur: Inom två dygn - oavsett. Köpare står för returfrakten.
Pris: 7 000 kr, skickad REK. 8 000 kr, skickad REK.
Köptes NOS men eftersom jag använt den en handfull gånger sedan dess så kändes det krystat att fortsätta kalla den för detta. Men tänk - då tar jag rygg på Insta-handlarna och deras favorituttryck: LNOS.
Äh, krystade beteckningar aside - kika på bilderna så ser ni vad som säljs.
Denna referens kom både med Seamaster-märkt tavla och, som här, utan.
Utan att ha gjort några enorma efterforskningar så hade jag sagt att denna grå tavla är långt mer ovanlig än den vita - och kanske framförallt den blå.
Mäter 36 mm exkl. krona.
Kommer på originalband med originalspänne. Skick som nytt, givetvis.
Då den inte fungerade när jag fick hem den så har den varit en vända i England, hos Paul på Electric Watches. Efter detta håller den både tid och "hummar" så härligt.
Needless to say - signerad krona och glas.
Drivs av ett cal. 1250 (ESA 9162).
F2F: Malmö/Lund-ish
Retur: Inom två dygn - oavsett. Köpare står för returfrakten.
Pris: 7 000 kr, skickad REK. 8 000 kr, skickad REK.
Senast ändrad: