• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Genéve 1900kr

gorosen

Omega
SÅÅÅÅLD!
Hallå där!
Nu har jag tänkt att sälja min Omega Genéve med automatiskt urverk. Den är från kring 1970, enligt serienumret. Bra skick för sin ålder. Självklart finns det repor, men inga överdrivet stora/synliga. Det som går att anmärka är att på urtavlan finns några små prickar, var de kommer ifrån vet jag icke.
Klockan är köpt här på forumet.
Förra ägarens annons:
https://klocksnack.se/threads/omega-geneve-stål-1970-nyservad-nytt-pris.15245/






Den är även genomgången och servad av urmakare för ca 10 månader sedan. Kvitto på det fick jag med från förra ägaren.
Med klockan följer även ett läder-nato och en länk(inte orginal). Jag tänkte mig priset 2000kr 1900kr och köparen betalar frakt om det behövs. Betalning sker helst via Swish.
Hör av er vid önskan om fler bilder.




Tack på förhand, Martin
image (1).jpg
image.jpg
 
Topp