• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega geneva automatic

Lahti84

Basic
Ny på forumet och helt novis gällande klockor men har en fråga gällande en gravyr på en klocka som jag är intresserad av. Har sökt på nätet i flera dagar för att försöka hitta gravyren men kan inte hitta nått. Är det nån som sett gravyren innan på en geneve från 1968?
Bifogar en bild.

Bilagor

• IMG_1516.PNG
    IMG_1516.PNG
    116.7 KB · Visningar: 145
Ställer du frågan för att du är osäker på äktheten eller har du bara allmänt snöat in på baksidan?

J

Det jag vet är att det är cal 552 och serienummer 27131380. Lägger upp två bilder till!

Bilagor

• IMG_1517.JPG
    IMG_1517.JPG
    126.3 KB · Visningar: 73
  • IMG_1518.JPG
    IMG_1518.JPG
    156.7 KB · Visningar: 75
Känns svårt att handla från blocket eller tratten när man inte har någon kunskap. Skulle kännas mycket bättre att handla en vintage omega härifrån forumet.

Känns svårt att handla från blocket eller tratten när man inte har någon kunskap. Skulle kännas mycket bättre att handla en vintage omega härifrån forumet.
Gör det då! Dyker ju upp flertalet till försäljning varje månad. Har svårt att uttala mig om just den baksidan, men framsidan ser ok ut i mina ögon. Det kanske inte var den roligaste modellen, kolla vidare ist.
Happy hunting!

J

Tillbaka
Topp