huggix
Basic
- Pris
- 36000
- Returpolicy
- Inom 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer nu min Omega Globemaster då jag är sugen på annat.
Köptes av mig hos en AD på Gran Canaria i början av 2017, fullset. Den är sparsamt använd men där finns märken från användning som uppstått på jobbet ("skrivbordsrepor". Dessvärre så tappade jag klockan ur innerfickan på gymmet så där är en ding på undre vänstra bandhornet (försökt få med det på sista bilden).
Har nu fått rätt låda till klockan också av ADn där den inhandlades, instruktionsboken är dock fortfarande inte tidsenlig.
Har fått förklarat för mig att boxen i& instruktionsboken inte är tidsenliga, dvs den kommer med en röd läderbox istället för trälådan !
Säljes mot förskottsbetalning eller F2F i Skåne, frakt ingår i priset.
UPPDATERAT PRIS 23/9 - 34 500kr
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Säljer nu min Omega Globemaster då jag är sugen på annat.
Köptes av mig hos en AD på Gran Canaria i början av 2017, fullset. Den är sparsamt använd men där finns märken från användning som uppstått på jobbet ("skrivbordsrepor". Dessvärre så tappade jag klockan ur innerfickan på gymmet så där är en ding på undre vänstra bandhornet (försökt få med det på sista bilden).
Har nu fått rätt låda till klockan också av ADn där den inhandlades, instruktionsboken är dock fortfarande inte tidsenlig.
Säljes mot förskottsbetalning eller F2F i Skåne, frakt ingår i priset.
UPPDATERAT PRIS 23/9 - 34 500kr
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Senast ändrad: