• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP - Omega Globemaster 130.30.39.21.03.001

huggix

Basic
Pris
36000
Returpolicy
Inom 24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Säljer nu min Omega Globemaster då jag är sugen på annat.
Köptes av mig hos en AD på Gran Canaria i början av 2017, fullset. Den är sparsamt använd men där finns märken från användning som uppstått på jobbet ("skrivbordsrepor". Dessvärre så tappade jag klockan ur innerfickan på gymmet så där är en ding på undre vänstra bandhornet (försökt få med det på sista bilden).

Har nu fått rätt låda till klockan också av ADn där den inhandlades, instruktionsboken är dock fortfarande inte tidsenlig.
Har fått förklarat för mig att boxen i& instruktionsboken inte är tidsenliga, dvs den kommer med en röd läderbox istället för trälådan !

Säljes mot förskottsbetalning eller F2F i Skåne, frakt ingår i priset.

UPPDATERAT PRIS 23/9 - 34 500kr
IMG_3416.JPG
IMG_3419.JPG
IMG_3420.JPG
IMG_3430.JPG
IMG_3421.JPG

IMG_3432.JPG

(Bilderna är en del av beskrivningen)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp