• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega gummi med viklås + Ecozilla SÅLDA

Patrik72

Cartier
Jag har nytt på väg in så en del måste ut, en väldigt tidig vårrensning mao. :)
*SÅLD*
Börjar med Omega gummit med viklåset. Köpt tidigare här på forumet. Själv bara använt den förra sommaren till min Speedy Pro. Personligen tycker jag att den sitter skönt runt handleden och är som goast under sommaren. Man får bara komma ihåg att det inte är en dykare på handleden om man kör den på en Speedy. :cool:

Gummit är som nytt, medan viklåset har lite små hairlines. 20mm till PO-serien, men funkar på en Speedy Pro som fotona visar.

Priset: 3000kr (fraktkostnaden ingår). Kan tänka mig att byta den rakt av mot ett Omega Nato. Det helsvarta med polerade detaljer. (Inte velcrot).

Föredrar betalning via Swish/banköverföring. Allt kan hittas/tittas på F2F i Vetlanda. Men jag har inga problem med att skicka grejerna med posten inom Sverige.

_DSC5145 (2).jpg
_DSC5147 (2).jpg
_DSC5150 (2).jpg
_DSC5151 (2).jpg
_DSC5036.JPG
_DSC5037.JPG
_DSC5038.JPG

_DSC5255 (2).jpg

_DSC5258 (2).jpg

_DSC5268 (2).jpg


*SÅLD*
Next up är en Citizen Ecozilla. Denna behöver ingen närmre presentation. Stor, tjock och tung. (Är du inte simkunnig, då är titan versionen bättre lämpad för dig). Maffig Japansk dykare som är ISO certifierad för tunga dyk.

Klockan tickar på som den skall. Laddas med hjälp av solljuset (Ecodrive). Ej trycktestad, så om du skall dyka seriöst då rekommenderar jag att du kollar upp den hos en urmakare för säkerhets skull först. Men jag tvivlar på att det skall vara några problem då klockan är skottsäker.

Suppa-adaptrar och orginal gummit medföljer. Liksom ett gäng andra band. 1st No name gummi (Väldigt mjukt och skönt dock). Ett svart läder zulu. Ett mörkbrunt MJleather. Inner och ytter box med manual och garantibevis.

Den har lite märken, hairlines här och där. (Mest på undersidan av klockan. Se foton). Inga jack eller djupa repor i boetten. Inga repor i glaset. Lumen funkar fint och vridringen sitter och snurrar som den skall. Tidshållningen är som man kan förvänta sig av ett quartz verk.

Pris: Typ 2500kr, eller bytes mot något kul i samma prisklass, ( annan dykare, cool Gshock mm), dessutom är skambud också välkommet. Var ej blyga! :) (Jag står för REK-frakt).

Föredrar betalning via Swish/banköverföring. Allt kan hittas/tittas på F2F i Vetlanda. Men jag har inga problem med att skicka grejerna med posten inom Sverige.



Tack till KS för annonsplats och önskar er alla en trevlig dag! :)
Mvh/Putte.
 
Senast ändrad:
Topp