• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega gummi till PO

JesperO

Rolex
Sålde min PO för ett tag sedan och det känns lite onödigt att sitta på ett passande gummi. Min PO var en 2500 och jag vet ärligt talet inte om det passar på en 8500 så jag låter det vara osagt.
Använt sparsamt, närmar väl sig 9 år så det har inte riktigt samma lyster som när det var nytt och den ljuvliga vaniljdoften har dessvärre förtvinat. Dock har jag tvättat av det snabbt i Yes med äppeldoft så jag bjuder på äppeldoften!
Tänkte mig 800 kr rekat, betalning via swish.
Retur; Nej, med ett undantag: om man har en 8500 vill köpa och prova och det inte passar - i så fall står köparen för rek frakt tillbaka med stronkarna i samma skick.
Tack för titten och tack KS för möjlighet att annonsera.

5B89DA33-0329-43CC-8C62-3B97B349CF30_zpsy3flsyyk.jpg

488A4B1E-9CB0-49E9-A62D-E5DD14486F0D_zps3itqx6xy.jpg
 
Topp