• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Manhattan Chrono (såld), Orient Star GMT (såld), Zelos Horizons V2 GMT (såld)

Rymdhamstern

Panerai
Pris
Olika
Returpolicy
En hederssak vi kommer överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockintresset går lite på tomgång, så säljer av några billigare klockor som inte används. Endast ren försäljning intressant denna gång.
För samtliga gäller:
- F2F i Göteborgstrakten är alltid trevligt.
- Frakt med PostNord rek ingår.
- Swish är föredraget betalningssätt.
- Fler bilder kan självklart mailas.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/rymdhamstern.114332/

Tack KS för möjligheten att annonsera.

Omega Manhattan Chrono, 1542.40.00 (såld)
Omega Constellation mecha quartz från ca 2001. Snygg blå tavla med vita sub dials. Riktigt fint skick. 37-39mm beroende på var man läser. Personligen lutar jag åt det förstnämnda. Köpt av mig på forumet hösten 2020, men aldrig använd av mig. Förra ägaren köpte den av Kaplans, så papper från dem medföljer. Servades för 5500 kr i juni 2019 (så borde ha minst 1 år kvar på batteriet). Kvitto på det medföljer. Låda finns ingen, den som nämns i Kaplans papper har försvunnit på vägen. Medföljer gör klocka, extra länkar, bytta delar, Omega manual och papper från Kaplans och service. Allt fungerar som det ska. Skickas dock i annan klocklåda, förmodligen från Seiko.

Pris: 11 000 kr.
20220522_165347.jpg

20220522_165325.jpg


Orient Star Seeker GMT (SÅLD)
Orient Star är Orients finare klockor. Långt från Grand Seiko, men samma princip iaf. Detta är en 41,5mm riktigt trevlig bekantskap. Utplockad 2018 och köpt av mig på forumet november 2019. Klockan är i riktigt fint skick. Har power reserve indikator, vridbar ring så den kan visa tre tider, glasbaksida, etc. Kommer fullset. Görs inte längre, men nypris var (tror jag) 6500 kr. Allt fungerar som det ska.

Pris: 4 000 kr.
20220522_164723.jpg

20220522_164638.jpg


Zelos Horizon v2 GMT (såld)
Riktigt trevlig micro-brand GMT. Utplockad 2019, köpt av mig på forumet februari 2021. Går inte att köpa ny längre. 40mm, 45 mm l2l, blå sunburst urtavla, diskret tvåfärgad vridning och 11mm tjock (+ 2,5 mm box saffirglas) gör den till ett kompakt och riktigt trevligt paket. Urverk är ETA 2893 Elabore som ju sitter i betydligt dyrare klockor. Dessutom badsäker med 200 meter vattentäthet. Kommer fullset. Allt fungerar som det ska.

Pris: 5 000 kr
20220522_164433.jpg

20220522_164256.jpg
 
Senast ändrad:
Topp