• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad OMEGA Mania!! Skjorta, väskor, tröja...skor!! BUD el Byte?!

wadbro

Silver
2-Faktor
Pris
300
Returpolicy
No
Bilder Skickat
  1. Ja
Tidig julafton för Omega-samlaren! Ett antal prylar, ALLA är garanterat helt oanvända. Alla kläder är i Stl M. Några är provade för att kolla stl men det är ju olika fr märke osv men jag har noterat vid ett par klädesplagg hur dom är. Allt är i 100% nyskick! Som syns på bilderna så är tag's kvar på allt (utom skorna som inte har nån!)

Priser är utan frakt, detta tas upp tillsammans med köparen hur hen vill ha det skickat, PostNord leveranser med el utan rek är mitt önskemål då det är enklast för mig att leverera via PostNord Så från fall till fall, alltså. Samfraktar gärna ifall någon vill mer. Ingen retur på sakerna.

Så, håll i hatten, nu blir det åka av...

Först ut: ett par skor i Stl 42. Sjukt snygga, hade gärna behållt dom själv men är för små. Provar snabbt en sko o passar ej mig som bruka ligga på 42/43, så använder ni större stl - grattis!
Pris: 800kr SÅLDA!!

Inte läge för weekend-resor just nu kanske, men lika bra att va förberedd! Stor tygväska med hård botten, med stort broderad logga o OMEGA på ens sidan. Omega tags i läder i dragkjedjorna, samt läderhandtag. Axelrem ingår. Fack på ena sidan samt innerfack.
60cm bred, 33m hög, 30cm djup
Pris: 1000kr

Next up: Skjorta! Mkt fin kvalité med broderat OMEGA på bröstet samt ena skjortärmen. Verkar vara typisk M stl, känns som jag hade ej fått på mig den, som är typisk L
Pris: 500kr

tempImageM0Q1wR.jpg

Förbered på att jobba av julmaten! Träningströja, stor i stl, provat den o som sagt jag är typisk L men den satt helt ok på mig. Omega logga på framsida är tjocka bokstäver, Omega på ryggen är tryckt
Pris: 400kr

Loggan på bröstet:

Logga på nedre delen av ryggen:

Åsså så klart ett par tights till det!! Vanlig M stl
((SÅLDA)) Pris: 300kr

Träningsväska: klassisk modell med både handtag och axelrem. Tryckt Omega logga på ena långsida. Ytterfack på båda sidor. Hård botten, så stabil o bära. 65cm bred, 30cm hög och 30cm djup.
Pris: 400kr
69EE2623-C396-43C7-9469-595E6188DAED_1_201_a.jpeg
tempImageODWYfv.jpg

Fodrad Windbraker! Inte tunn vindjacka utan mer som vår/höst jacka. Kanske tom vinterjacka i Skåne!?! Stor i stl, passade mig. Tryckt Omega logga på bröstet & på ärmen samt broderat i nacken!
Pris 800kr
tempImageDRYVSn.jpg
tempImageieJJrS.jpg
1605560448485.jpeg
1605560459648.jpeg
1605560517584.jpeg

Mindre weekendväska. Samma modell som den större fast brodern, som syns på bilden. Omega lägertag's samt läderhandtag. Axelrem ingår oxå så klart. Ytterfack samt 1 innerfack
50cm bred, 25cm hög, 25cm djup
Pris: 600kr

Ryggsäck med Omega logga tryck på framsida. Slitstarkt material med innefack samt datorfack!!
Pris 400kr
1605560800816.jpeg

1605560809949.jpeg
1605560816496.jpeg

Bilagor

• 1605560487574.jpeg
    1605560487574.jpeg
    174 KB · Visningar: 10
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp