• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega något att ha?

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Visst är det något att ha. En kvalitetsklocka Verket finns som chronometerklassat i bl a Constellation. Jag antar att du tilltalas av den eftersom du frågar så varförinte göra ett försök… ;)
 

Hmpson

Cartier
Låter bra! Är för okunnig för att se om det är fake eller något uppenbart galet. Därav min fråga. Tack för svar!
 

Greven

Audemars
Omega är alltid bra, tror inte den är fejk. Tänk bara på att den är 30x30mm. Inte så stor alltså. Ibland kan man luras av en bild och sedan när man får hem klockan så känns den alldeles för liten. Har tyvärr hänt mig en hel del gånger. ;) Men om du gillar klockan, lägg ett bud! Lycka till!
 

Hmpson

Cartier
Tack för hjälpen alla! Tyvärr blir det nog inget köp denna gången. Den stack iväg lite och det sparas för närvarande till en Speedmaster.
 
Topp