Valdemar25
Silver
Vad säger panelen om denna Connie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, bytt för länge sedan.Är kronan rätt?
Nä, bytt för länge sedan.
Tråkigt att den inte var bytt till en kantig men man kan inte få allt.
Gillar guldet!På med läder och den är 100.
Vet bara att den är köpt ny 1960 av min mor som gav den till min far då, han köpte länken vid ett senare tillfälle!Ser bra ut! Vet du vad det är för ålder och ref. på den? Bandhornen brukar vara kantiga, men det här kan vara någon senare modell.
Gillar guldet!
Ska kolla om det är korrekt krona, om inte så ska den rätta typen införskaffas! Annars ska den vara som den är!Hur snygg som helt, och länken är helrätt tycker jag! Gillar även att den har sådär lagom med bruksspår istället för att vara blank och sönderpolerad. Tror jag gillar denna boettform mer än den vanligare med kantigare bandhorn på helguldare. Ser mer clean ut. Lite synd att tavlan blivit fläckig, men inte hela världen...
Kanske leta efter en korrekt krona och sen njuta av den som den är? (såvida denna krontyp inte är korrekt dvs)
Osäker på om alla Pie Pan's har kantig krona. Vet att 168.005 ska ha det men osäker på tidigare referenser.