• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 2208.50

rogart-63

Patek
Nä vad gör jag .Har ju bara haft den i knappt två veckor . Men har nog insett att jag egentligen vill ha en Speedmaster 3573 .50 .Så finns det nåt intresse där ute ? Köpte denna fina klocka av Zackarias Dullfiere . Dåligt med servicehistorik och d.y.l . Inga boxar m.m . Men klockan är finemang .Går mycket bra .Har kollat upp den i Timegraphern https://klocksnack.se/threads/amplitud-på-omega-2500c-verk.27584/.

Jag har monterat en halvlänk men där finns en hellänk som följer med . Jag har 18,5-19 mm och den sitter lite löst .
Jag vill ha ut vad jag gav när jag köpte den så 15 500:- och då skickar jag det väl förpackad som värdeförsändelse på köpesumman . Dvs om den skulle komma bort så är den försäkrad . Eller avhämtning i Kalmar .

Skick på klockan är bra .Där finns några märken m.m .Lite hairlines på bandet . Sen finns där några på insertet . Inget som stör direkt . Se bilder för skick . Klockan är ju 2006 så vad kan man begära ?
RSCN3175.JPG
RSCN3176.JPG
RSCN3177.JPG
RSCN3178.JPG
RSCN3179.JPG
RSCN3180.JPG
RSCN3181.JPG
RSCN3182.JPG


Kom igen och köp det är värsta grejen på forumet .Kolla in alla feta Planet ocean på .https://klocksnack.se/threads/orange-we-löööve-it-den-orangea-superduper-tråden.25842/
 
Topp