• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 42 mm Cal.8500 från 2013

Sirba

Omega
Säljer nu med visst vemod min fina Omega Planet Ocean för att göra plats åt nya objekt.

Information om klockan:
Omega Seamaster Planet Ocean 232.30.42.21.01.002
Urverk: Cal. 8500 (Omega's fina in-house som kan beskådas från safirbaksidan)
Boettstorlek: 42 mm
Armband: Original länk, original svart gummi samt ett orange Nato ingår.
Fullset: Komplett med box, certifikat, tag och papper.
Klockan är COSC-certifierad och håller tiden bra.

Uttagen hos Omega AD i Amsterdam den 5 februari 2013.
Garantin är fyra år vilket innebär att du har över tre år kvar.

Klockan är mycket snygg. Den är ju använd så små hairlines på länken och baksidan av luggarna finns (efter byte av armband). Inget som inte en Cape-Cod fixar om du är känslig (och har grymt bra syn).

Vill du ha en riktigt fin, bra och prisvärd dykare så är detta ett gott alternativ.
Klockan finns i Nyköping. Bor du inom rimligt avstånd (10-15 mil) kan jag tänka mig att mötas halvvägs.

Pris 28 500:-

Läs gärna Zeniths utmärkta recension av ett likadant ur (så när som på att mitt har orange detaljer): https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-42-mm-cal-8500-kort-recension.10199/

Har snöat in en smula på Rolex vilket är det enda jag kan tänka mig att byta mot. Har en sub så något mer dressat är planen. Lutar mest åt en DJ2. Eller kanske en DD.

Glada tillrop, bud och bytesförslag tar vi via PM. Tacksam om vi håller tråden ren.

DgasUiC.jpg


O3HsP2K.jpg


l94r5p5.jpg


mLo28a9.jpg


c531xcD.jpg
 
Topp