Tärnan
Basic
Säljer mitt fina ur till förmån för att jag vill byta till Tudor Pelagos, helst LHD. Uret är uttaget av handlare i Tyskland 2 juni 2016 och kommer fullset inkl. nya snygga träboxen, ytterkartong, certifikat, samtliga länkbitar (passar just nu ca 18 cm), hangtag, manual etc. Jag är enda brukaren.
Ref: 23230462101001
Skick: jag skulle säga mycket gott skick men det finns givetvis spår av varsam användning. Har orsakat 2mm märke på höger insida bandhorn vid byte av länk, har försökt visa det på näst sista bilden. Men det är insida och syns absolut inte utåt på något sätt. Inga dings eller fula märken i övrigt.
Har inte märkt av någon avvikelse på gångtid men har heller inte mätt upp det. Jag har använt uret relativt ofta så jag borde ha reagerat om den hade haft en sämre avvikelse än norm.
Garanti: Den är under internationell garanti, tror 5 år från uttaget.
Retur: Nej tack, helst F2F i Stockholm.
F2F med icke kända klocksnackare görs på min arbetsplats, dagtid i Solna. Om du är känd klocksnackare kommer vi överens om lämplig plats.
Pris: Siktar på 33000 SEK
Referens finns under good guy, leta på forumet på min nick.
Tack för annonsplats Klocksnack
Ref: 23230462101001
Skick: jag skulle säga mycket gott skick men det finns givetvis spår av varsam användning. Har orsakat 2mm märke på höger insida bandhorn vid byte av länk, har försökt visa det på näst sista bilden. Men det är insida och syns absolut inte utåt på något sätt. Inga dings eller fula märken i övrigt.
Har inte märkt av någon avvikelse på gångtid men har heller inte mätt upp det. Jag har använt uret relativt ofta så jag borde ha reagerat om den hade haft en sämre avvikelse än norm.
Garanti: Den är under internationell garanti, tror 5 år från uttaget.
Retur: Nej tack, helst F2F i Stockholm.
F2F med icke kända klocksnackare görs på min arbetsplats, dagtid i Solna. Om du är känd klocksnackare kommer vi överens om lämplig plats.
Pris: Siktar på 33000 SEK
Referens finns under good guy, leta på forumet på min nick.
Tack för annonsplats Klocksnack