• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega planet ocean XL

Ricrob

Patek
Ja, om allt är ok med den så skulle jag t.o.m kalla det en riktigt bra deal! 2011= 2500D verket, vilket är det sista och mest uppdaterade 2500 innan 8500 "tog över". Sålde min svarta XL nyligen för 17 och den var från 2007 har jag för mig.

Tänk dock på att Norge inte är ett EU-land, vilket innebär moms/tull om den skickas hit.
 

Bolio

Panerai
Som de ovan skriver är allt ok och den är i bra skick är den en helt ok affär. Sen är det en riktigt bra klocka också. Med de uppgifter som finns ett lätt förslag att ge KÖP.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Otroligt trevlig klocka! Ångrar lite att jag sålde min.
Bra pris också. Som Ricrob skriver är den ju rätt så ny. Behöver inte ha fått senaste urverket, men även de innan är bra också.
Personligen tycker jag XL varianten är lite för stor och är du inte helt hundra på den skulle jag gå på 42mm istället. Inte lika lätt att hitta dock.
 
Topp