- Pris
- 40000kr
- Returpolicy
- Enligt ök som görs upp innan köp
- Bilder Skickat
- Ja
Det är en Omega Ploprof 1200m med 8500 urverket som är uttagen från AD 2010. Jag har ägt den i någon månad och jag köpte den här på KS.
Den håller tiden bra men är oservad så jag hade sagt att det finns ett service behov. Jag har fått prisförslag på service för den och det låg på 6500 inkl polering och valde man bort polering kostade det 6000kr.
Klockan är i bra skick för att vara 9 år gammal men den är använd så det finns en del repor/dings. Vill man går det att polera bort dem. En sak som är rätt skumt är att kronskyddet av någon anledning sitter åt fel håll. Detta ses bästa på bild 4. För att sätta den åt rätt håll får man öppna baklocket, skruva ut kronan och lossa ”pinnen inkl kronan” från urverket.
Under min ägo har jag trycktestat den med godkänt resultat. Klockan kommer med ytterbox, innerbox, manual, extra länkbitar, cert samt de andra plastkorten Omega levererar med sina klockor.
Jag och klockan finns strax söder om Stockholm tom vecka 30 för att efter det finnas i GBG.
Jag kan tänka mig f2f men även att skicka den. Ska den skickas står köpare för valfri frakt. Betalning sker med Swish.
Jag kan tänka mig byten mot andra klockor med pengar åt något av hållen beroende på klockmodell/pris. Kom med förslag, det värsta som kan hända är att det blir ett nej. Bytesvärdet är samma som försäljningsvärdet.
Är det några frågor är det bara att höra av sig
Jag ändrar priset till 40000kr under vecka 28 & 29 och blir den inte såld lämnar jag in den på service efter sommaren när urmakarna har börjat jobba igen
Senast ändrad: