Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varsågod! https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-planet-ocean-master-chronometer-43-5.66431/Jag var lite otydlig. Jag har en coaxial 8500 men funderar på den nya med master coaxial. Vad är nytt och bättre med det nya urverket. Mvh Andreas
Jämfört med ditt 8500 är 8900 specat klara 15K gauss. Jämfört med 8500G som kom i förra AT egentligen inget förutom att det är METAS-certifierat. 8900 verkar generellt bättre regulerat, har min andra nu och bägge är på under sekunden per dygn. Liquidmetal är själva inlägget i vridringen (siffror o streck), ringen är keramisk som tidigare.Jag var lite otydlig. Jag har en coaxial 8500 men funderar på den nya med master coaxial. Vad är nytt och bättre med det nya urverket. Mvh Andreas
Beror på modell, skick, leveransens omfattning (certifikat, box etc). Ju mer specifik som du kan vara, desto mer specifika svar kommer du att få.Kanon tack så mycket. Sneglar lite på en rolex sub också men kan man få tag i en bra för 50 -60 kr tro?
Ok den ser otroligt fin ut. Verkar vara många med mig som säljer po 8500 på blocket. Är det 8900 som lockar kanskeFördelen med 8900 är att dom i mitt tycke äntligen fått till proportionerna.
8500 i 42 mm kan upplevas som hög i proption till sin bredd.
45 mm är 45 mm.. mycket!
43,5 är en väldigt lyckad mellanväg tycker jag. Men det är såklart högst personligt.
Sen är det lite kul med keramisk tavla!
![]()
Jäklar.. tja du. Konstigt att det typ bara är den ute.Ok den ser otroligt fin ut. Verkar vara många med mig som säljer po 8500 på blocket. Är det 8900 som lockar kanske
Hej! Har du kvar din PO? En kompis är lite intresserad. Maila gärna annonsen.Ok den ser otroligt fin ut. Verkar vara många med mig som säljer po 8500 på blocket. Är det 8900 som lockar kanske