• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega PO Chrono 9300 SÅLD

Bolio

Panerai
Uret uttagen av mig hos svensk AD i juli. Jag har kollat igenom den grundligt och vill nog sätta nyskick typ 9.5 av 10. Några få hår repor men annars helt fläckfri. Det här är modellen minimalt med orange.
Självklart finns allt med som vid nyköp, alla länkar, tags, cert osv.

Bytes värde 42k ev lägre vid smidig affär, och här på KS gör vi smidiga affärer :).

Snart jul så en liten julklapp till den som köper den lämnar jag, 38k vid byte el försäljning :D.

REF 232.30.46.51.01.001

Helst vill jag byta mot någon Speedmaster Broad Arrow, gärna med länk men saknas det så funkar det ändå.
Kan även tänka mig att ta en AT i byte då med fördel Skyfall i 42mm men 39mm går den med.

Tag Heuer Wav5111.BA901 funkar också.

Samtliga byten blir det en liten slant till mig men det löser vi utan några problem.

Full set på inbytet är ett krav.

Frågor tas gärna på pm och självklart kan jag skicka fler bilder vid intresse, dock så ser ni en ny ser denna likadan ut.

ScvG81h.jpg


Tack för titten.
 

Bolio

Panerai
Iwc Pilot modeller skulle också vara av intresse men inbytes pris får inte överstiga mitt bytes belopp då jag har annat nytt på ingång och behöver samtliga av dessa besparingar till det nya köpet.
 

Bolio

Panerai
Lägger till sport Rolex som bytes objekt och jag vet att bilden är kass men som sagt uret är i absolut nyskick ska försöka ta några nya bilder och lägga in. Ren försäljning kan vara aktuellt men helst byten.
 
Topp