• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega pyramid frakt sökes ! Sthlm-Gbg

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er nörds !
Nu är det såhär att jag köpt en nördig Omegapyramid av en forums medlem här på KS.
Problemet är att man vill typ inte skicka en sådan pryl.
Finns det någon här som ska från Sthlm till Gbg som kanske kan tänka sig att ta med denna pyramiden som en lift kompis :D:D


Med vänlig hälsning / M
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Jag kanske är trög, men vad är en omega pyramid? En googling renderar bara massa Fortnite trams.
8F335DCF-EE55-41A3-8B5E-ABD3DA54D18B.jpeg
88D8E805-2CD8-4292-B026-AB27C5C37B30.jpeg


Större än admins ego
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är de verkligen ingen som ska åka mellan Sthlm - Gbg ?
Eller är de bara så att ingen vill frakta denna fina pyramid .....:rolleyes::rolleyes:
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Hej på er nörds !
Nu är det såhär att jag köpt en nördig Omegapyramid av en forums medlem här på KS.
Problemet är att man vill typ inte skicka en sådan pryl.
Finns det någon här som ska från Sthlm till Gbg som kanske kan tänka sig att ta med denna pyramiden som en lift kompis :D:D


Med vänlig hälsning / M
Jag åker hem med bil från Stockholm fredag 23/8 runt lunch. Jag kan ta med den till Götet om den kan levereras till min arbetsplats i city senast fredag fm. :)
 
Topp