- Pris
- 35500 kr
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Dagsfärska bilder
Äldre bilder
Beskrivning
Jag säljer nu min nyservade Omega Railmaster 2503.52.00 (39,2 mm) med Co-Axial Caliber 2403. Tunn och smäcker med sina drygt 10 mm på höjden, sitter som gjuten på handleden. Skruvad krona och vattentät till 150 meter. Trycktestad och redo för dyk om man så vill.Jag köpte klockan i början av 2025 från en urhandlare i Berlin för 37000 kr. Ett par månader senare fick den sin första service någonsin hos ett välrenommerat Omega Service Center (Badort i Neuss). Servicepapper följer såklart med.
Den har aldrig blivit polerad, så de skarpa slipningarna från fabrik finns kvar. Det finns såklart en del spår av användning, men överlag är klockan ovanligt fin för sin ålder (2006). Att hitta ett opolerat exemplar i det här skicket med alla tillbehör börjar bli tämligen svårt, så jag skulle vilja påstå att detta är något av ett fynd.
Jag har inget emot att skicka en film om det är något särskilt du vill se, det är bara att fråga.
Ytter- och innerbox i fint skick. Manual, korthållare och alla tre kort. Länken är justerad för en 17 cm handled och det finns flera hellänkar samt en halvlänk kvar.
Pris
Jag vill ha 35500 kr inklusive värdefrakt. Priset är fast.Betalning
Förskottsbetalning till mitt företagskonto, antingen Swish eller bankgiro. Vi skriver digitalt kvitto med Ebox (signeras med Bankid). Jag har gott om goda referenser sedan 2021.Leverans
Jag bor i nordvästra Skåne och lämnar helst ut klockan personligen efter erlagd betalning. Jag kan också skicka med värdefrakt ifall du bor långt bort. Då står jag för kostnaden (drygt 700 kr) och du för risken. För bådas trygghet filmar jag i så fall medan jag funktionstestar och emballerar klockan.Omdömen
Länkar

Seamaster Stahl Chronometer Uhr 2503.52.00 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster 39,2 mm, Stahl mit Stahlarmband Uhren - 2503.52.00!

Omega Railmaster Co-Axial Automatic (36.2mm) - REVIEW
Fate had conspired against me on this one. But Kharma was in my corner. I'd wanted one of these since they were released, but never had th...

#TBT Omega Railmaster 39mm - A Modern Classic You Should Buy Now
Yes, a modern watch is on #TBT, but the discontinued Omega Railmaster in 39mm guise is one of the best retro watches in recent memory.

Senast ändrad: