• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega railmaster 2915-4

Selvedge

Rolex
Hej, behöver hjälp åt en kompis, han står i valet och kvalet att få köpa denna!
Den är nyservad och genomgången! Ska enligt min kompis vara i toppskick!
Vad kan vara ett rimligt pris?

Tack på förhand.
image.jpg
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag är långtifrån någon expert , men dessa är jäkligt svåra pga deras höga pris jämfört med nästan identiska liknande modeller , jag tror att det krävs mycket mer info än en bild som denna.

Jag hade själv en liknande för länge sedan , den hade fått ett felaktigt verk i sig ...

Be säljaren öppna , fota insidan och utsidan av boettlock.
 

Selvedge

Rolex
Jag är långtifrån någon expert , men dessa är jäkligt svåra pga deras höga pris jämfört med nästan identiska liknande modeller , jag tror att det krävs mycket mer info än en bild som denna.

Jag hade själv en liknande för länge sedan , den hade fått ett felaktigt verk i sig ...

Be säljaren öppna , fota insidan och utsidan av boettlock.
Ska be att få lite fler bilder, återkommer! Tack så länge!
 
  • Like
Reactions: Ako
Se bara till att kolla upp den först.
Jag hade köpt den direkt för det priset, om jag bara var säker på att den är 100.
 
  • Like
Reactions: Ako

Ako

Rolex
2-Faktor
Det är en superfin klocka om den är ok, dock en av dom svåraste Omega modellerna att köpa tillsammans med dom dyrare gamla seamaster och ranchero ....
 
Topp