- Pris
- 35500 kr
- Returpolicy
- Ångerrätt i 24 h om du står för fraktkostnaderna
- Bilder Skickat
- Ja
Uppdatering 2/9: Jag väljer att dra tillbaka annonsen och behålla klockan i samlingen. Tack KS för annonsplatsen.
Köpt i början av 2025 av en urhandel i Berlin för totalt 37000 kr. Jag är andra ägaren. Fick några månader senare fick sin allra första service någonsin hos ett välrenommerat Omega Service Center i Neuss. Servicepapper följer såklart med.
Den har aldrig blivit polerad, så de skarpa slipningarna från fabrik finns kvar. Det finns såklart en del spår av användning, främst på den polerade glasringen, men överlag är klockan ovanligt fin för sin ålder (2006). Att hitta ett opolerat exemplar i det här skicket med alla tillbehör börjar bli tämligen svårt, så jag skulle vilja påstå att detta är något av ett fynd.
Ytter- och innerbox i fint skick, manual, korthållare med alla tre kort. Länken justerad för en 17 cm handled och det finns flera hellänkar samt en halvlänk kvar.
Jag har inget emot att skicka en videosnutt om det är något särskilt du vill se, det är bara att fråga. Fråga hellre en gång för mycket. Jag säljer som privatperson och har 100 procent goda referenser sedan jag blev medlem 2021.
www.omegawatches.com
www.fratellowatches.com
Beskrivning
Här har vi en nyservad Omega Railmaster 2503.52.00 som drivs av Omega Co-Axial Caliber 2403. Tunn och smäcker med sina drygt 10 mm på höjden, sitter som gjuten på handleden. Skruvad krona och vattentät till 150 meter. Nyligen trycktestad och redo för vattenäventyr för den hugade.Köpt i början av 2025 av en urhandel i Berlin för totalt 37000 kr. Jag är andra ägaren. Fick några månader senare fick sin allra första service någonsin hos ett välrenommerat Omega Service Center i Neuss. Servicepapper följer såklart med.
Den har aldrig blivit polerad, så de skarpa slipningarna från fabrik finns kvar. Det finns såklart en del spår av användning, främst på den polerade glasringen, men överlag är klockan ovanligt fin för sin ålder (2006). Att hitta ett opolerat exemplar i det här skicket med alla tillbehör börjar bli tämligen svårt, så jag skulle vilja påstå att detta är något av ett fynd.
Ytter- och innerbox i fint skick, manual, korthållare med alla tre kort. Länken justerad för en 17 cm handled och det finns flera hellänkar samt en halvlänk kvar.
Jag har inget emot att skicka en videosnutt om det är något särskilt du vill se, det är bara att fråga. Fråga hellre en gång för mycket. Jag säljer som privatperson och har 100 procent goda referenser sedan jag blev medlem 2021.
Leverans
Jag bor i nordvästra Skåne och föredrar att lämna ut klockan personligen. Då ska hela summan vara betald i förväg. Jag kan också skicka med Postnord värdefrakt om du står för kostnaden och risken.Omdömen
Nytagna bilder
Äldre inspirationsbilder
Länkar

Seamaster Stahl Chronometer Uhr 2503.52.00 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster 39,2 mm, Stahl mit Stahlarmband Uhren - 2503.52.00!

#TBT Omega Railmaster 39mm - A Modern Classic You Should Buy Now
Yes, a modern watch is on #TBT, but the discontinued Omega Railmaster in 39mm guise is one of the best retro watches in recent memory.

Senast ändrad: