• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Railmaster Co-Axial Master Chronometer 40mm

OskuH

Basic
Pris
41K
Returpolicy
På köparens bekostnad bara ifall något jag sagt inte skulle stämma.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en så gott som ny Omega Seamaster Railmaster i 40mm. Full set 7/23, med fem års garanti. Enligt min smak snyggaste tavlan grå/silver. Metas certifierad cal. 8806 urverk. I praktiskt taget perfekt skick, men ifall man vill vara petig kan mikroskråmor från bandbyte hittas under något bandhorn. På tal om band är detta ett verkligt strap monster. Och annars också en riktig all rounder i perfekt storlek. Köpte den med tanke av att ha den för alltid, men märker nu att den tyvärr inte får tillräckligt med användning.

Lägger priset på 41.000 kr.

Skickar från Helsingfors/Finland. Frakt på köparens risk och ansvar, men vi hittar en lösning för värdetransport. Kolla mina referenser nedan, frakt över finska viken har alltid gått helt utan problem. Byten i samma prisklass eller lite uppåt välkomna. Kan dock vara lite kräsen.

Kom gärna med frågor, skickar mer bilder ifall
det önskas.

DSC02933.JPG
IMG_20230810_234441_930.jpg
IMG_20230729_234412.jpg
IMG_20230921_124451.jpg
IMG_20230826_193330.jpg
DSC02931.JPG
 
Tillbaka
Topp