• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega railmaster triology vs Rolex Eplorer/Milgauss

Jag har testat Pam372 och min handled är inte för liten för den! skulle påstå att den sitter jävligt bra....(Detta är den stora anledningen till att jag inte har köpt någon klocka än pga jag ramlar alltid tillbaka på 372)
Utan tvekan PAM372. Vad har du för handleder? Du kanske kan bära upp 47mm? Hade en 372 som jag sålde, fortfarande den bästa pannan jag haft. Bättre bang per buck går inte att hitta. Dessutom går de att hitta otroligt "billigt" idag. Kommer köpa igen någon dag.

IMG_20180519_220146_959.jpg

Annars säger jag Milgauss.. men jag är lite partisk

Colors.jpg
Thousand Gauss - 116400gv.jpg
Is matching the orange second hand to my shirt taking it too far_ _thinking_.jpg
Forgive me father, because I have sinned _sweat_smile__sweat_smile__sweat_smile_.jpg

Jag har testat Pam372 och min handled är inte för liten för den! skulle påstå att den sitter jävligt bra....(Detta är den stora anledningen till att jag inte har köpt någon klocka än pga jag ramlar alltid tillbaka på 372)
Då ska du ju ha en 372 !
Vad tvekar du på? Om det är storleken du tvekar på så finns det ju massvis av pannor på 44mm, exempelvis 111, 112, 560, 590.

D78C0EC5-549C-48DF-8DCA-EB7CF99A64E1.jpeg

47mm PAM423

0F27ACA8-23F1-4CC0-8DAC-815D0CE05879.jpeg

44mm PAM560

Köper du en beggad 372 så kommer du någorlunda billigt undan.

Tillbaka
Topp