• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Seamaster 1954 vintage 36mm cal 266 PRISBUMP 01/10!!

Vill du ha en mysig 77 år gammal dressare?

• Ja!

Röster: 19 57.6%
  • Definitivt!

Röster: 8 24.2%
  • Absolut!

Röster: 7 21.2%
  • Självklart!

Röster: 8 24.2%
  • Klart jag ska!

Röster: 15 45.5%

• Totala väljare
    33

Fabbejan

Basic
Prisbump 08/11!
Till försäljning finns en väldigt fin Seamaster från 1954 med manuellt uppdrag. Klockan har serienummer 14 milj vilket visar på produktionsår 1954, referensnumret till klockan är 2791-2. Klockan är 36mm i diameter exklusive krona vilket gör att den uppfattas något större än andra Seamasters. Urverket är ett cal 266 som tickar på galant och håller tiden väl. Kommer på ett "struts" band som fått sig en hemmalagning på en av öglorna (syns knappt). Kronan är utbytt och har därför lite play. Någon enstaka synlig repa finns på glaset t.ex. vid halv 3. Tveka inte på att höra av er vid frågor!

Klockan inköptes här på formuet av @aptorsken för drygt ett år sedan. Den har mest legat senaste halvåret vilket är anledningen till att jag lagt upp den till försäljning.

Retur: Vid överenskommelse.

IMG_20171026_184222_01.jpg
IMG_20171026_184158_05.jpg
IMG_20171026_184329.jpg

Pris sätter jag till: (3500) (3000!) 2500! inklusive rekad frakt

Mvh Fabian

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp