• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Ja, om inte överensstämmer med beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla glada klocksnackare!

Jag tänkte sälja min OMEGA Seamaster Pre Bond från 1987/88. Servad på Franks Ur 2016. Klockan mäter 37 mm exkl. kronan.
Finns en del mindre repor på bezeln, men absolut inget man stör sig på. Sett till åldern är klockan i fint skick.

Bezeln roterar mjukt och fint, kronan är väldigt lätt att skruva och den tickar på väldigt fint. Inga märken på glaset. Klockan passar i dagsläget för handled på 18cm, följer även med 2 länkar.

Jag bjuder på REK vid snabb och smidig affär. Mina referenser finner ni här: https://klocksnack.se/threads/limeee.123831/#post-3259118
Testa mig på byten, bytesvärde är samma som priset. Byten mot OMEGA, Sjöö Sandström och Tag Heuer prioriteras.

Hör av er vid funderingar:)
DA412FD8-A3EB-49B7-9BA5-1F6602433498.jpeg

4639CE65-AD32-4448-9E63-F066D091BF07.jpeg

320EF71A-B8F6-4FC6-9EB6-096C7AEAEA34.jpeg

Tack KS för ett härligt forum!!!
 
Senast ändrad:
Topp