• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 2531.80.00

Asplund

Patek
2-Faktor
Då annat lockar och jag e mindre likvid just nu så får denna tyvärr gå..

En riktigt SMP BOND 2531.80.00 från 2004 i väldigt fint skick. både boett och länk är jätte fina.. ett par hairlines på spännet typ. Inlägget har ett litet märke klockan tre. Tavla och visare är bytta av mig för två veckor sedan hos Rob.E för 3300 kr (Kvitto finns). Gamla tavlan och visare följer med och har patina på index.

Komplett fullset innehållandes Ytter- och Innerbox, Instruktionsbok, Certifikathållare, Certifikat AD, Chronometer certifikat, Pictogram kort, Extra länkar, Extra bandstift, Garantikort hos handlaren (drygt 10 månader kvar) Extra tavla, Extra visare, Kvitto från handlaren, kvitto från Rob.E.

Klockan ska vara servad av Omegautbildad urmakare ganska direkt innan jag köpte den för två månader sedan. Rob.E kontrollerade urverket när tavlan byttes med inget servicebehov som utlåtande.

Kalaset kostade mig runt 22 k vilket jag har kvitton på.

En finare 2531.80 hittar man inte lätt det är en sak jag är säker på..

b8tlvV8.jpg


rRgBeBM.jpg

bJfYa97.jpg

hxbPjyN.jpg

DSRa1t3.jpg

pZk1Imh.jpg


Fler bilder och information fås via PM.

Priset sätter jag till 17 500 kr f2f i Stockholm alt. skickat med posten värde.

Betalning via Swedbank eller Swish.

Då pengarna direkt kommer skeppas för nytt köp så har jag ingen retur denna gång.

Referenser: Asplund @ Goodguys & Badguys

/Asplund
 
Topp