degen
Basic
- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
My name is Bond,
James Bond.
Säljer min pärla Omega Seamaster "Bond" 2531.80 från 2005/6. Varit i min ägo sedan 2017 och använd ytterst sporadiskt.
Anledning till försäljning är nyfikenhet till andra klockor samt att den används för sällan och givetvis förtjänar mer handledstid.
Ingen servicehistorik men den är mjuk och fin i uppdraget och håller sig runt -4 sek/dygn vilket är väldigt bra inom COSC. Mätte på 24h senast 27 ➝ 28 Maj.
Kommer som full set: ytter-/innerbox, cert, hang-tag, instruktionsbok, 1 st länkbit samt äkthetsbevis från Jarl Sandin i GBG (från tidigare ägaren).
| Referens: 2531.80 Boettstorlek: 41 mm Vattentät: 300 meter Urverk: Automatiskt Omega Calibre 1120 Funktioner: Datum, skruvad krona, heliumventil + vridbar bezel Glas: Safirglas - antireflexbehandlat Länk/spänne: Omega 1503/825, passar en handled på ca 18 cm exkl. medföljande länkbit. |
Byten? Kanske, men pengar upp till mig. En Sjöö Sandström Worldtimer 36:a, Squale 1521 med blå urtavla eller dylikt, jag vet inte. Pröva!
Bilderna är en del av beskrivningen — skicka ett meddelande om du vill se mer!
Klockan finns i Stockholm.
Tack KS för annonsmöjlighet
Referenser:
degen
Hejsan! Har vi gjort affärer så uppskattas en kommentar om mig här! Hälsningar /degen
Bilagor
Senast ändrad: