• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 30 cal. 286 - 5.5k

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
5500kr
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump 7500 6500kr 5500kr

Klockan är i mycket trevligt skick där tavlan i min mening är det som står ut - den är praktiskt taget felfri. Boetten har lättare bruksskick som givetvis inte är ovanligt, men har samtidigt kvar alla sina originella former. På boettlocket finns en nätt liten gravyr (se bild).

Bilderna är en del av beskrivningen och jag har försökt få med allt. Önskas något mer är jag ett PM bort.

  • 20-miljonsserie - 20XXXXXX
  • 35mm exkl. kronan, tar 18mm band
  • originalkrona och plexi (se inristade loggan)
  • okänd servicehistorik men går mycket bra och håller tiden väl, drygt två dygns gångreserv
  • tavla i fantastiskt skick - blank och silvervit

Betalning sker endast via Swish eller banköverföring. Skickas med spårbar frakt spårbart efter att pengarna är mottagna. Klockan säljes head-only men kan bistå med ett handsytt getband (ej det på bild) för en liten extra kostnad..

Referenser finns det gott om: https://klocksnack.se/threads/north.58563/

Allt gott,
IMG_1765.JPG
IMG_1766.JPG
IMG_1767.JPG
IMG_1768.JPG
IMG_1769.JPG
IMG_1770.JPG
IMG_1411.JPG


IMG_1585.JPG
urverk.jpg
 
Senast ändrad:
Topp