- Returpolicy
- Om överenskommet
Hej!
Nu börjar det klia i fingrarna igen och överväger därför att byta bort den bästa Omegan jag haft om (jag inte hinner ångra mig innan)
Det gäller en Omega Seamaster 300 Heritage 234.30.41.21.03.001 (Blå) som är utplockad från svensk AD under 2022 så alltså gott om garantitid kvar.
Den nyare modellen med lollipop-visare som ligger så mycket bättre på handleden än den föregående.
Fullset med allt som Omegor brukar komma med vid köp.
Genomgående väldigt bra skick med lite klassiska swirls på polerade länkdelar. Finns ett väldigt litet märke i glaset kl.10 som bara syns i vissa vinklar som är det som ”sticker ut i övrigt”.
Går som en METAS certifierad klocka skall, så inga konstigheter där.
Nuvarande listpris: 93 400:-
Vad jag haft ögon på gällande intressanta byten är följande;
Dra över ett PM med vad ni har. Pengar upp/ned beroende på objekt.
Bytesvärde 61’
Nu börjar det klia i fingrarna igen och överväger därför att byta bort den bästa Omegan jag haft om (jag inte hinner ångra mig innan)
Det gäller en Omega Seamaster 300 Heritage 234.30.41.21.03.001 (Blå) som är utplockad från svensk AD under 2022 så alltså gott om garantitid kvar.
Den nyare modellen med lollipop-visare som ligger så mycket bättre på handleden än den föregående.
Fullset med allt som Omegor brukar komma med vid köp.
Genomgående väldigt bra skick med lite klassiska swirls på polerade länkdelar. Finns ett väldigt litet märke i glaset kl.10 som bara syns i vissa vinklar som är det som ”sticker ut i övrigt”.
Går som en METAS certifierad klocka skall, så inga konstigheter där.
Nuvarande listpris: 93 400:-
Vad jag haft ögon på gällande intressanta byten är följande;
- Omega Speedmaster Moonwatch Professional (nya gen) hesalit/safir
- Omega Speedmaster ’57
- Omega Speedmaster FOIS
- Omega Speedmaster Broad Arrow
- Cartier Santos Large
Dra över ett PM med vad ni har. Pengar upp/ned beroende på objekt.
Bytesvärde 61’
Senast ändrad: