• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300 Master Co-Axial 41mm - Stål/Svart - Pris: SEK 32,000

zebbo_apa

Omega
SÅLD!

Tack till säljaren för en otroligt smidig affär och trevligt möte - Ärn tack återigen till KS för annonsplatsen.

Omega Seamaster 300 Master Co-Axial 41mm
Stål med svart tavla - Ref. 233.30.41.21.01.001
Inköpt 2014-12-22 i Barcelona
Fullset = Ytter- och innerbox, garanticertifikat, piktogram, manual tag osv. (se bild)

En klocka som verkligen lever upp till uttrycket "sjukt mycket klocka för pengen", med den perfekta kombinationen av ett vackert yttre och fantastiskt inre.

Då jag har varit ytterst rädd om den är skicket nästintill felfritt, så när som på några mindre märken på nedre delen av ena sidan (se bild) som knappt märks när man har på sig klockan, då bilden är tagen för att verkligen förstärka de få bruksspår som finns. För den riktigt kräsne borde dock detta med enkelhet gå att polera bort. I övrigt inte ett enda spår av användning på varesig klockhus, vridring eller glas, och länken ser i princip helt ny ut (det är dammkorn som syns på första bilden och en av länkbilderna - Se exempelvis bilden på låset, där det tydligt framgår hur rädd jag har varit om den).

PRIS: SEK 32,000

Referenser: Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.

Jag och klockan finns i Stockholm, och kan visas upp över en kopp kaffe uppe på mitt kontor vid Norra bantorget/Drottninggatan.

Första kontakt via mail = [email protected]

Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.

Swish is the new king, men givetvis kan klockan skickas till andra delar av landet på köparens bekostnad och risk, mot förskottsbetalning. Har hanterat "distansköp" på detta vis vid ett par tidigare tillfällen som säljare, och känner mig säker på att köparna i dessa fall har uppfattat hanteringen från mitt håll som mycket smidig och professionell.

Retur enligt ÖK - Ingen retur vid affär face-2-face.

Tack till KS för annonsplats.

/Sebbe

FullSizeRender_3.jpg
FullSizeRender.jpg
FullSizeRender_1.jpg
FullSizeRender_2.jpg
FullSizeRender_4.jpg
FullSizeRender_6.jpg
03-09-2016 20-24-21.jpg
 
Senast ändrad:
Topp