• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega Seamaster 300 (SMP Bond) mot Speedmaster *SISTA SCHANSEN! 24h kvar!*

FilipF

Vacheron
2-Faktor
OM 24 H (skrivet 11:10) går detta fantastiska erbjudande ut!! passa på!! NU!!

Jag sitter här och leker med tanken att det kanske börjar bli dags att pröva något nytt.
Jag gillar verkligen denna klassiker, men finns det någon chans att byta den rakt av mot en Speedmaster?
Alltid värt att fråga liksom..

Vi har en SMP från 2001 i bruksskick.
Alla papper med mera ingår
Trycktestad hos Rob engström men okänd servishistorik.
Bytesvärde ca 13000(?)

DSC_0357.JPG

(Bild tagen under vattnet på midsommar iår, om intresse kan andra bilder ordnas)

Vad jag är mest intresserad av är Moon watch eller en broad arrow.
Men tanke på bytesvärdet förväntar jag mig ingenting i toppskick, utan bruksskick. Papper eller ej är jag väldigt flexibel på. Head only funkar fint!

Retur: F2F i stockholm ingen retur. Vid skickad gäller 24 h "öppet köp". Detaljer görs upp senare.

Hör av er om det kanske skulle va intressant.

//Filip
 
Senast ändrad:
Topp