• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300 WatchCo 16,5k SEK

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Såld!
Tack till köpare och till KS för annonsplats:)

Säljer denna grymma ny-vintage klocka, en NOS-Omega Seamaster 300 166.0324 i toppskick.

En så kallad WatchCo Omega, 100% korrekta delar.
mesh_omega.jpg

IMG_1413.JPG

Ingen information om service, har dock använt den stora delar av denna sommar utan märkbargångavvikelse.
Gjort en Twixt-mätning där Omegan diffade -1.0 sek/d.
(jag vet att många ser detta som ovetenskapligt och trubbigt men det är ett sätt att mäta)
Twixt.jpg

Skiftar datum korrekt.

Tavla och visare är perfekta, vridning har märken enl. bilderna.
Mycket fin boett som sig bör på en NOS-klocka.
IMG_1414.JPG

IMG_1415.JPG

Kronan gängar som den ska, behöver dock hitta "rätt läge" att ställa tiden (vilket inte har varit en störande faktor för mig).
41mm diameter men bär enl. helt perfekt tack vare korta luggar och avsaknad av kronskydd.
FullSizeRender (4).jpg

FullSizeRender (6).jpg


Kommer på tube-mesh, kan även skicka med blått gummiband eller natoband vid intresse.
Spelar du dina kort rätt kanske hela bunten åker med:)

Pris: 16½ svenska laxar
Byten: Kanske, med fördel mycket billigare och lättflippat.
Retur: Retur om ej som beskriven

Min referenstråd på KS:
https://klocksnack.se/threads/weasel.16969/

Välkommen att höra av er!
//W
 
Senast ändrad:
Topp