• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Omega seamaster 300

viiicc

Omega
Då det är dags för nytt på armen har jag tänkt att avyttra denna pärla.

Som rubriken lyder en Seamaster.
Köpt av annan forummedlem i somras.
Sitter fint på min handled (18cm). Extra länkbitar följer med :)
Finns ej box eller cert.

Klockan går som den skall och med bra gångreserv.
Klockans övriga skick är ungefär vad man kan förvänta sig av en klocka från -08 som har använts, dvs. någon liten ding och hairlines :) försökt fått med det mesta på bild!

Har inte upplevt några problem med täthet men skulle rekommendera köparen ett trycktest innan man tar med sig klockan på en simtur, då Nymans trycktest var ur funktion när jag var in för att korta av länken i somras :)


Då jag är relativt ny i klockträsket har jag ingen lång lista med referenser, men kolla gärna in min tråd i goodguys/badguys ändå :)




f2f affär (Västmanland, Västerås)
kan i annat fall skicka klockan med post.

Retur godtas om klockan visar sig vara oäkta.


PRIS: 12500kr



image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp