• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300M

donpasta

Panerai
Pris
18500SEK
Returpolicy
ingen då den är servad precis av AD i sverige
Bilder Skickat
  1. Ja
Lägger ut min Omega Seamaster 300 M ref. 25318000 från 1994-09-24 till försäljning. Klockan har servats hos Mårtensson i halmstad den 2018-11-30 och kostade 5140kr. Omegan är i väldigt fint skick för att vara snart 25 år gammal. Med följer sliten klocklåda med papperslådan. Samt garantikortet som är stämplat 1994-09-24 och kvitton på service och provtryckning av Mårtensson i halmstad. Samt en resefodral från Omega.

Den 190305 lämnades Omegan in till urmakaren då datumet växlade fel pga visarna stod fel men det är åtgärdat nu och klockan provtrycktes igen och kvitto lämnades på det med. (inte med på bilderna men fås vid affär)

Denna klockan hade Tritium tavla när den lämnade fabriken men nu har den en service tavla med luminova så ev köpare vet om detta.

ro0vAm1ZTuyNXzSvbt3LVQ.jpg
XGq0RkmeRfCsFiBb%DliuA.jpg
W9rmoQcSRxi5Z5R3fObcCg.jpg
VCzBQedPS3uTFR8cLJ0LdA.jpg
InVyBgz9SzWUJFqmH9RFFw.jpg
jWP6j8rTRQCk6iLuGobpaA.jpg
Hb+e6ttgRQWVwaOPZvxouw.jpg


Klockan finns i halmstad om du vill se den annars skickar jag klockan med spårbar försäkrad post när jag fått pengar. min reftråd finns här: https://klocksnack.se/threads/donpasta.84695/#post-2547386

Tack klocksnack för grymt forum och att vi får lägga upp annonser.
 
Senast ändrad:
Topp