• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Omega Seamaster 600 1964

Ludvig

Omega
Hej,

Köpte nyligen en Seamaster 600 från 1964, men efter att ha haft den i några veckor utan att använda den så har jag kommit fram till att jag vill köpa en med stålarmband..
Klockan är i otroligt bra skick och jag köpte den av Norrlands Ur & Antik.

Och som ni ser på bilderna neda så ingår det två helt nya armband.

Pris: 4000 eller bud! SÅLD



mDh29Ou.jpg


//Ludde
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Pris måste anges enligt riktlinjerna för att få annonsera på forumet. :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vem får annonsera?Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du presenterat dig i presentationstråden och/eller deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster. Detta kan komma att bedömas individuellt.

Mvh

Klocksnack
 

Norra

Panerai
Very tempting indeed, kollar runt lite, du kanske får ett PM någon gång snart om klockan är kvar.
 
Topp